Chill dag med Yasse .



Tja i dag har jag bara vart bakis och vaknade typ vid 9 -.- fett lame asså kunde inte somna om så jag va vid datan ett tag tills jag fick ett sms av yasse och sen kom han hem till mig och vi chilla till max sen blev det o tagga till stan och chilla träffa hully & elin där ett tag , firi kom också och tog en glass medans jag en caffe :), lite senare träffa jag mera kompisar som elwira viccan och jollan och så sa jag och yassa att vi skulle dricka i dag igen men det blev inte så :( jag som ville men nu är jag hemma efter en lång och chill dag, ska ta mig en dusch nu efter det ska jag bara sitta vid msn och kanske blogga lite kanske ska styla om den, Btw har bytt smak från hip-hop till regge (stfv) ? men det kmr nog bli fett bra och roligt o höra mig att rappa elr sjunga så, men men .

Peace !

Kommentarer
Postat av: felicia

jaaaha johan.. så du träffade inte oss

ska jag komma ihåg :(

2009-08-25 @ 23:55:48
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0