Skolan.



Tja i dag vart det skolan och softade gjorde inte så mkt än att ha eng som va fett lätt o göra efter det vart det o äta Korv & mos hahah :p, blev att tagga till mig felix jag och pejy och ( jag freestyla lite ) som vanligt blev man inspelad på nåns mob när man va halv naken O.o den ska tydligen läggas upp på youtube hahah men men.
måste börja sova tidigare så man inte blir så jävla trött när man ska till skolan, det kanske låter roligt men jag e faktis seriöst med att jag vill gå i skolan och börja plugga orka iv vafan :p. har varit med Felix dom senaste dagarna nu han e rolig som vanligt och ja det e roligt när han blir filmad vid en privat ställe där han gör sitt hahahha. Klockan e 23:00 får ta mig o lägga mig har ont i handleden vet inte varför men har skiit ont :(, jag ska lägga in en video blogg snart igen den e rolig så mobba inte hahah :D ! har inte varit så mkt här på bloggen men det e för jag har brist på bilder därför valde jag denna bilden för min mate shad e så ful så att man kan se att han e redan pappa åt nån (hahaha). Aja men ska iaf sova nu ha det.

(peace)//LJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0