festande /sista dagen på Visfestivalen



Ja ni jag började med att jag va med shad , Dj felix och Adrish ;) 

va hemma o kolla på ja du onödig film som vet itne hur man stavas haha men iaf jag va inte så sugen på att dricka i börjarn så vi va hemma hos mig typ till klockan 6, När vi skulle ner mot stan så började det att ösregna som fan så vi väntade under ett (tak) vet ej hur man stavar haha men men. det slutade iaf att regna så vi forsatte att vandra mot stan där man mötte frida felicia och hennes kompisar , köpte mat för jag va utråkad haha ;P
Och senare tagga jag själv till laxen där det va fett många ;p. Och nu ska jag Packa för i morron bär jag av till stockholm ! :D

Bye !

Kommentarer
Postat av: Liinn

Vadå "...där man mötte frida felicia och hennes kompisar.."?

jag då? ;<

2009-07-12 @ 11:11:33
URL: http://liijnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0