Tisdag. /trött & Musik/ Sjuk




En ny dag startar väll inte så bra för johan , det börjar med att jag känner mig jätte sjuk och ja som skulle ut och bada med mushii amanda och mackan & amandas två kompisar. Jag får se hur jag mår framöver.
Nån som har bra film tips :* ? 

Det tråkiga är att det regnar än i dag och det suger fett ! det får mig att må dåligt haha. :P aja jag kommer va mycket här kommer blogga mkt :).. Sitter här & inte gör så specielt mkt än bara att vänta på mackan ska Vackna haha hatar verkligen att vara sjuk :( och det värsta e att jag kanske e sjuk till visfestivalen -.- .. Hoppas på att det ska bli betträ i dag det skulle va grymt skönt faktis..
 
Saknar frida mer & mer 
/  Puss :*

Kommentarer
Postat av: paulina

du är inte ensam om att sakna frida :)

2009-07-07 @ 14:21:50
Postat av: frrriiiida

puss

2009-07-07 @ 18:29:13
Postat av: felicia

nehru, du är inte ensam om'et!

2009-07-07 @ 18:35:12
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0