Visfestivalen



Det va kul i går på vis :D hände väll lite tråkiga saker fram till kvällen då "/ men ja sånt får man ta när det är festival ahha..
kännde att jag inte orkar att gå ut i dag fär då kanske jag gör min sjuka värre .. det vill jag ju inte :) så tänkte stanna hemma och bara ta det lungt kanske gå mut senare för att bara kolla läget i stan :) btw mackan hitta ett cigg pack det har han gjort dom andra vis festivaler också ahahah alltid när vi ska hem elr gå nånstans hahah så sköön snubbe. Jga tror att jag har smittat mackan så han e väll inte så glad på mig just nu hahah :* ,& nu ska man väll äta frulle klockan 08:10  vet itne varför jag vakna så tidigt ^.- men det vart så bara :)



Kommentarer
Postat av: Kim Pettersson

så kan de gå mohhhaeuhuea , nu ska ja sitta i skype me nån o titta på porr o runka / kim pettersson.

2009-07-11 @ 04:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0