New start.



Tjena det va länge sen jag la upp nåt hahah. men har gjort så mkt nu. Ja jag är glad som fan johan har hitta en ny tjej :) !. uhm i dag har jag i stort sätt inte gjort så mkt än att bara chillat med bigge och senare åkte vi till mejeriet där jag även träffa min underbaraste elwira ett tag <3. Mamma köpte en tröja åt mig (a) Lyle & Scott. Jag tycker den är snygg hehe. har även breakdanceat rätt mkt därför jag aldrig har haft tid elr orkat skriva nåt för att jag är så jävla trött när jag kmr hem haha :(, i morron är det skola då måste plugga fett segt -.-, har prov på tisdag också det är fett lame. I morron blir det att vara med bigge och ante och även kanske träffa elwira<3.


//LJ

Kommentarer
Postat av: Aliciijah

har en likadan fast svart :po <3

2009-10-15 @ 20:36:31
URL: http://aliciijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0