Bildbrist -.-



tjena har inte vartis så acktiv (stvf) på bloggen men har varit så trött har inte orkat skrivit nåt :p.
Det har varit festjag har chillat med mina grabbar, mår väll lite skit då och då :p men sånt jag får ta =), jag vill göra nåt bra med mitt liv ärligt asså -.- men en sak har jag iaf förendrat mig i det är i skolan och där går det faktis bra för mig trivs där. Just nu lyssnar jag på musik och skriver några texter som kommer till min nya hit's hoppas att alla ni där ute gillar dom. jag ahr ont i halsen usch fett lack vill att det ska bara bli bra orka ha ont i halsen -.- , Lanade med mackan från fredas tills i dag och nu tog jag lite lungt med firi shad & sen kom danny med efter det gick jag och firi till cabba och där va även adrian sen taggade jag cabba adrian hem till mig och cabba tog med sin bärbara data så det itne skulle bli tråk för dom :p. men nu lovar jag att jag ska vara vid bloggen hela tiden typ. Har funderat på om jag ska bara ha blogg och kasta bort min bilddagbok vad tycker ni kommentera gärna här på bloggen och säg vad ni/alla tycker om det tänkte också göra en ny msn men säg iaf om nån vill ha den //

Ha det bra peace!

Kommentarer
Postat av: ööö

du ska ha kvar bloggen och din bilddagbok!!!!!!!!!

2009-09-06 @ 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0