Hey i miss Old time's



Tjue vart tog allt det gammla goa tiderna vägen ?,
saknar dom fett mycket när man gjorde saker 24/7..
vad gör man nu i dag lixom inte mkt än att vara i skolan efter det hemma och typ e fett trött? omg sånt palla man inte så därför har jag betämmt mig att nu ska jag verkligen göra nåt roligt med mitt liv :). Nåt som jag aldrig kmr att glömma bort lixom moch att det kmr att stanna hos mig ett bra tag. Aja jag va också ute med klassen och 2,3 Hr och campade i skogen vid Överum i Ryvenäs (stvf) ? det va ju kul men inte senare vid natten då man ville sova haha jag kunde inte sova -.- det e fett segt.


Idag blir det att Vara med shad &firi även blir det fest men vill färja mitt hår så ska nog försöka bli röd hårig hahahh :D

//Peace LJ

Kommentarer
Postat av: Hanna

2009-09-11 @ 12:38:32
Postat av: ´Hanna

Älskling ska du bli rödhårig gud va gulligt det blir säkert fint.§

2009-09-11 @ 12:40:20
URL: http://bbarahanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

det var jag som kommenterade där uppe mne skrev fel på mitt bloggnamn så det är inte min blogg som man kommer in till därD:_

2009-09-11 @ 12:42:54
URL: http://bbarahannaa.blogg.se/
Postat av: Dilea

Kommer ihåg dom tiderna

2009-09-14 @ 14:50:23
Postat av: anonym

färga*

2009-09-14 @ 15:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0