Michael Jackson - Beat It (Acapella)



Tjena det blig nog att lära sig dom här stegen för jag vill ju dansa igen och väntar tills Mejeriet öppnar då jag kmr att dansa varje dag efter skolan ! :D, kommer även att lägga upp video blogg när jag och massa andra ska dansa, vi ska gör västervik en rolig stad där vi ska dansa mer avslöjar jag inte :). blir att ringa polare fråga iaf dom är på o göra dom här stegen som finns i denna vedion och hoppas på allt kmr att funka. ha det bra det va nog allt jag ville säga i dag. Kanske kmr nån mer video blogg elr nytt inlägg igen i dag men det märker vi !

//Peace LJ

Kommentarer
Postat av: Hilda

VAr du med och dansade idag ? :)

2009-09-19 @ 22:21:37
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0