Du är min finaste.

tjuue i dag har jag bara haft det cp tråk efter skolan efterssom det va fett segt och palla inte vara kvar där i onödan fick precis reda på att jag fick G på två av mina matte prov faktis glad över det. Efter skolan så cycklade jag hem och ja ? jag skulle äta men det vart ju inte så, Så jag lyssna på musik och rappa lite :P vilket va fett, senare under dagen så drog jag ner till mejeriet där jag träffade BIGGE ettt tag tills allmir och Erlind kom  men det gick inte snabbt tills jag skulle till min tjej. Så jag cycklade dit fan vad mkt jag cycklar hahah om dagarna, När jag va där så vart det fett med mys och film men va tvungen o åka hem efterssom jag va så matsugen och magen höll på dö som sakt. I morgon så ska jag va med tjejen och hennes kompisar skriver mer i morgon Peace!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0