Love Rehab!


Hello, Min dag har varit fett chill med soool breakdance utomhus och basket.

Var även med min älskling hela dagen ut massvis med Mys och film, Filmen heter typ Shroom elr nåt jag rekomenderar att kolla på den om man är smart men det är inte jag och jolina.

fattade inte så mkt av filmen det ända man fattade var att dom vart höga på att äta dom dära shrooms sakerna haha.

Och i går så va jag med älskling och vi var hos hennes och snackade hur mkt som hälst om allt och det är faktis bra och göra så med sin tjej.

jag tillbringer min tid med henne hela tiden lite "info" ahha om henne men sånt gillar vi :), Vaknade i dag och kännde att det skulle bli en sån fet dag hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0