Me and my love.


Tjuue jag känner att det har varit en skaplig trött dag dock va jag inte så trött som jag är just nu. Min dag, började med skolan hade Eng Prov lite så där med det gick bra i slutändan, efter det så cycklade jag vidare till ludde där jag skulle möta jolina och därifårn så cycklade vi hem till henne och ja jag började med att försöka laga hennes data och det gick bra till slut och visades att hon hade precis 100 % virus i hennes data chock :o fixade även lite fläääshiga saker på hennes data :D. efter cycklade vi vidare till basket plan där jag träffa mina homie's och jolina va tvungen o dansa värsta tönten jag vet men jag stannade kvar och spelade basket efter ett roligt spel med kompisarna så beslöt vi oss till att vi  skulle ner till mejeriet där vi bara softade. I morgon är det ännu en till Eng prov önska mig lycka till!

Peace!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0