Me And you (L)

Hellooo I dag så fylle Erlind bby år så va där så klart <3. Yes innan det så va jag på stan med älskling stella och hanna, ja vi kollade efter lite saker vilket jag gjorde också till älskling hehe överasking ;). Har inte så mkt att skriva om än att jag har Prov i morgon segt -.-  kmr inte kunna se bby på några dagar nu hon är lite upptagen så aa vilket jag har möjlig het till att dansa och plugga då. Just nu sitter jag här och äter och har typ tänkt på älskling sen jag såg henne sist i dag buhu :(.
Jag har funderat på att Åka till Stockholm snart saknar min stad så det är nog dags att åka snart tkr jag allt.
Och sen så har jag funderat på om jag verkligen vill åka till Helsingborg och ha speling där i sommarn stor press där för det va ett tag sen jag va på spelning, Så ja jag får tänka på det har ändå en stor tid av att tänka sen så när jag ändå tänker jag kmr ju sakna jolina fett mkt (Suck för det!) Men som sakt ska försöka vara kvar i min lilla stad Västervik för älskling's skull och alla andra där ute :) ska sova Peace!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0