My only true love.

Hej alla glada och fula.

Jag vakna nyss och dom ha´är senaste dagarna har jag vaknat jätte jätte glad, kan nog bero på att jag har en jätte speciell persson
i mitt liv.

Jag har sovit hos shad i går så va jag med mina grbbar och älsklings tjej kompisar och vi hade det kul med att vi va hos min älskling ett tag tog en fika där vilket va lite pinsamnt efter som jag och erlind skrattade så jävla mycket.

Senare under kvällen drog vi ner till stan för att äta Kina mat men det slutade inte roligt med att jag fick fiskolja som lukat Ass spontant ass så vi gick vidare till mejeriet medans jag luktade ass aa gott! men jag fick bort det mästa becuse im the king ye.

Vi va där ett tag och dansade och hade oss haha, Vi beslöt att vi skulle till erlind för att kolla på film och det vart massor av mys Dock varmt som fan inne han har nog den varmaste rummet i västervik antar jag haha svettades som en åsna men när klockan börja närmasade så va tjejerna tvunga att dra hem och då va det bara killar där så ja vi pratade och hade det fett som ett kill kväll säger vi haha (gay).

Vi fick för oss att cama med olika folk chatorlett elr va fan det heter hah men jag hade roligt medans kompisarna dog av skratt. Yes i dag blir det jolina och stella tror shad med och vi ska ha det kul!

Peace!


//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0