back!

Hellu sitter här och  är lite halv sjuk, Yessir jag ve tjag har inte skrivit nåt skiit på bloggen nu i drygt 1 månad snart, men ska börja skriva när jag orkar. I dag hade jag Nationella prov fett jobbigt i matte också suger som fan. 17 år och bra mycket kär i en  underbar tjej vid namnet jolina fältsjö. Jag har också tagit årets dopp men det va dock sent haha denna månaden fan hahah, Gör inte så mycket mer än att sitta och lyssna på musik och snackar med alla på msn. I dag är det cp väder fyfan -.-. Jag hoppas att jag blir frisk i morgon elr nåt skulle bli glad. träffar inte flickan min nu i två dar typ för hon inte kan men det kan alltid dyka upp nåt som jag också måste göra under dom dagarna så det är lika bra det med :). Har blivit en massa basket vid Myard soft som fan måste tyvärr plugga nu Peace!.
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0