Den 8 Maj.


Tjenare har inte skrivit nåt på ett bra tag men det är för jag har varit ute hit och dit haft lite stress hehe. Yes jag börjar väll med veckan ut kanske ?. Måndag tisdag onsdag torsdag hade jag sov morgon fett chill. Onsdagen fyllde jag 17 år vilket är inte så specielt men ändå roligt o bli 1 år dummare. Och i går fredag då så skulle vi firi mig vilket vart ja vet inte lyckad o lyckad men ja iaf drack itne så mkt. I dag är det lördag jag vaknar och tänker på att min älskling ska komma men efterssom jag hörde att det regna så kanske det inte är nån ide men jag får hoppas på att det blir betträ men just nu är det typ lir väder så jag ska nog lira som fan nu skriver senare i kväll :). Peace!

//J

Kommentarer
Postat av: hannaa

sv; yesbox, har spelat sen jag var 7-8 år haha ;)

2010-05-09 @ 11:08:04
URL: http://stroberrii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0