Lördag.

Tjena alla.
Jag vet att jag inte har varit hätr så mkt dom senaste dagarna förlåt. Yes i går var det Valborg och vilket menas med att det börjar närma sig att johan fyller år ! :D. Men jag vet inte om jag får den saken jag vill ha längre kanske vill kanske byta den mot en annan sak mot en resa vore ju nice ändå men får snacka med henne lite vi är just nu arga på varandra. I dag är det lördag och jag ska nog träffa bruden senare ska vi till marino och bara ta det lungt och ha det kul :). Och snart bär det av att johan åker till sin stad Stockholm! längtar, Sommaren är fan på g och det gillar vi eller hur ! så i dag kanske det blir grill time om vädret håller sig men nu ska jag duscha och fixa mig sen tagga Peace!.

//J

Kommentarer
Postat av: Claudia

Snygg bild. haha har du kvar den där designen än!.. Kan göra en ny till dig om du vill?

2011-03-10 @ 18:25:11
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0