Måndag.

Tjenare förövrigt så mår jag jävligt bra och ja i dag är det Måndag den 3Maj två dar tills jag fyller år fett! :D jag vet inte om det blir fest på fredag men antar det  och hoppas på det bästa. jag va nere vid stan i dag med ett par polare så vi kollade lite runt och till slut hitta jag en jävligt nice jacka som jag ska köpa i morgon. I morgon blir det nog en liten shopping tur tror jag haha ska väll köpa lite hit och dit får se vad det blir för sexiga saker jag köper. Yes och johan saknar sin jolina jävligt mkt och ändå har vi bara varit ifrån varandra i 1 dag undra hur det blir när jag är utomlands fett jobbigt. Den 18Maj så är det faktis våran första månad den första månaden är bäst jag lovar så hon kmr få nåt redigt fiint av mig men nu ska jag faktis äta så Peace!.

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0